Ultimele discutii
Calendar stiri

Detalii despre de firme din Romania (active si inactive) pana acum in enciclopedia Bizzpedia



Ai nevoie de o cautare mai amanuntita ? Foloseste Cautare avansata

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Anuleaza filtrul

"Z" - Dictionar BIZZPEDIA

Zapping-ul este schimbarea rapida a posturilor sau excluderea pauzelor publicitare atunci cand se face inregistrarea. Zipping-ul este derularea pauzelor publicitare in cazul programelor inregistrate.
Sursa:
IqAds
Metoda de stabilire a bugetului in care vanzarile si cheltuielile anterioare sunt ignorate; compania formuleaza obiectivele de profit, determina actiunile care vor fi necesare pentru atingerea acestor obiective si estimeaza cheltuielile care vor fi necesare pentru noile actiuni.
Sursa:
IqAds
Actiune de comunicare si promovare comerciala, avand un impact direct si puternic asupra publicului-tinta (clienti, distribuitori, parteneri de afaceri, ziaristi - sub forma unui voiaj de presa -, familiile personalului firmei, grupuri de studenti etc), organizata periodic, cu prilejul unei aniversari, inaugurari sau sarbatori ale firmei, in scopul: - crearii de legaturi privilegiate cu segmentele-tinta de clienti; - punerii in valoare a dotarilor firmei (metode/linii moderne de fabricatie, utilaje performante si ecologice etc); - sporirii increderii clientilor in produsele firmei; - intaririi legaturilor comerciale cu partenerii de afaceri; - cresterii notorietatii si a imaginii de marca etc. Necesita o buna pregatire prealabila, incepand de la conceperea invitatiilor, organizarea de conferinte de presa, marcarea traseului, primirea si insotirea vizitatorilor, organizarea de demostratii, degustari, oferirea de suporturi informative, cadouri-suvenir, prezentari video etc.
Sursa:
IqAds
Spatiu in cadrul unui magazin de dimensiuni mari, intr-un targ, expozitie sau in cadrul unui salon comercial care se bucura de cea mai ridicata rata de vizitare si care permite realizarea de relatii privilegiate cu clientela potentiala. Intensitatea atractiei unei astfel de zone se determina ca raport procentual intre numarul de clienti care frecventeaza zona si numarul total de cumparatori potentiali. Spatiu geografic situat in apropierea domiciliului sau perimetrului de activitate a cumparatorilor potentiali ai unui punct de vanzare.
Sursa:
IqAds
Metoda de stabilire a pretului in care toti cumparatorii dintr-o zona definita platesc aceeasi suma; consumatorii aflati la o mai mare deprtare de punctul de desfacerea al companiei platesc un pret mai mare. Se mai numeste si Multiple Zone Pricing (stabilirea pretului in functie de zona). Vezi Geographic Pricing (stabilirea pretului pe considerente geografice).
Sursa:
IqAds
Persoane tinere pline de avant aflate pe o treapta superioara.
Cuvinte cheie: persoane tinere
Sursa:
IqAds
Vezi mai multe cuvinte..
Suntem prezenti si pe:



Inscrie firma noua Vrei ca si firma ta sa apara pe www.bizzpedia.ro ?
Inscrie firma ta aici. Inscrie firma


Top firme:

Cel mai recent adaugate firme




sus