Ultimele discutii
Calendar stiri

Detalii despre de firme din Romania (active si inactive) pana acum in enciclopedia Bizzpedia



Ai nevoie de o cautare mai amanuntita ? Foloseste Cautare avansata

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Anuleaza filtrul

"P" - Dictionar BIZZPEDIA

Ambalajul, pachetul, cartonul, sticla, cutia, etc, folosite pentru un continut, mijlocul de protejare sau promovare al unui produs. Vezi Packaging.
Sursa:
IqAds
Material de advertising separat, inclus in pachetele cu marfa care fac reclama la produse si servicii; mai este denumit si Package Stuffer.
Sursa:
IqAds
Modificarea proprietatilor (forma, culoare, marime, grafica, font, etc) al unui ambalaj.
Sursa:
IqAds
O sub-categorie ale unor unor bunuri consumabile; pasta de dinti, sampon, sapun
Cuvinte cheie: consumabil, ambalaj
Sursa:
IqAds
Materialele(sticla, aluminiu, carton,etc) folosite la inceput pentru a contine si proteja un produs, in ultimii ani, rolul packaging-ului s-a extins, astfel incat, pe langa ambajaj si protectie, scopul lor a devenit si acela de a atrage atentia, a aduce informatii aditionale despre produs si a asista promovarea.
Cuvinte cheie: produs, ambalaj, promovare
Sursa:
IqAds
Principala metoda de masurarea a audientei in ceea ce priveste spatiului publicitar online. Un ?page impression? este o combinatie de unu sau mai multe documente prezentate unui utilizator sub forma unui singur document ca urmarea a unei singuri cereri la server-ul site-ului. Aceasta masurare in mod normal calculeaza de cate ori documentul HTML al site-ului a fost cerut. Page impressions/afisarile de pagina s-ar putea sa supraestimeze numarul de afisari publicitare daca utilizatorii aleg sa opreasca afisarile grafice in browser, de vreme ce imaginile nu sunt de obicei luate in calcul. In mod logic, calculul afisarilor de pagina nu reuseste sa include paginile vazute prin provider si prin caches.
Sursa:
IqAds
Un procent din cititorii unei publicatii online care sustin ca au citit s-au au vazut o anumita pagina sau un anumit element din acea publicatie, de aici se folosesc expresiile: ?site cu trafic ridicat/scazut?.
Sursa:
IqAds
Pagina impara intr-o publicatie de presa (sau o carte). Tarifele mesajelor de publicitate sunt mai mari in acest caz, apreciindu-se ca, de regula, sunt primele vizualizate si lecturate de cititori.
Sursa:
IqAds
Impachetarea bunurilor pe platforme mici de lemn, pentru manuirea usoara la transport.
Cuvinte cheie: bun, platforma, transport
Sursa:
IqAds
In cadrul unui sondaj de opinie, esantion permanent (format din indivizi, menaje, familii, puncte de desfacere s.a.), reprezentativ in cadrul populatiei studiate, care face obiectul unor investigatii repetate, la intervale regulate de timp. Un panel permite masurarea evolutiei unui fenomen in timp, spre exemplu, a gradului de penetratie in consum al unui produs nou (pe zone geografice sau pe circuite de distributie), stabilirea punctelor de vanzare privilegiate, a numarului, profilului si comportamentului cumparatorilor, studierea concurentei s.a. Un panel este constant cand pastreaza aceeasi componenta a membrilor, o perioada determinata, sau glisant cand (o parte) se reinnoieste, periodic. Spre deosebire de un studiu ad-hoc (care analizeaza punctual o problema), un panel reprezinta un studiu longitudinal (studiaza descriptiv un fenomen ce se deruleaza in timp, pe un esantion permanent). Exemple: - panele ale consumatorilor - esantioane permanente si reprezentative de familii/gospodarii, care inregistreaza si declara, periodic, cumpararile de produse de larg consum efectuate: locul si data cumpararii, marci de produse, cantitati, pret de achizitie etc.; - panele ale distribuitorilor - furnizeaza informatii privind vanzarile pentru o anumita marca - pe tipuri de magazine, pe regiuni etc, evaluarea cotelor de piata, studierea concurentilor, identificarea punctelor de cumparare privilegiate, analiza numarului si profilului cumparatorilor, lansari de produse noi, evaluari privind campaniile promotionale derulate (oferte speciale, sampling, concursuri cu premii etc) si efectele asupra vanzarilor etc; - panele de audienta media - spre exemplu, de determinare (minut cu minut) a audientei posturilor de radio si TV (in vederea selectarii suporturilor in campaniile publicitare); - panele specializate - furnizeaza informatii privind cumpararile si consumul de produse pe esantioane profesionale (medici, profesori, agricultori etc); - panele mixte (consumatori/distribuitori).
Sursa:
IqAds
Vezi mai multe cuvinte..
Suntem prezenti si pe:



Inscrie firma noua Vrei ca si firma ta sa apara pe www.bizzpedia.ro ?
Inscrie firma ta aici. Inscrie firma


Top firme:

Cel mai recent adaugate firme




sus