Ultimele discutii
Calendar stiri

Detalii despre de firme din Romania (active si inactive) pana acum in enciclopedia Bizzpedia



Ai nevoie de o cautare mai amanuntita ? Foloseste Cautare avansata

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Anuleaza filtrul

"M" - Dictionar BIZZPEDIA

Forte externe, care nu pot fi controlate (economice, demografice, tehnologice, naturale, sociale, culturale, legale, politice) care influenteaza luarile de decizie ale firmei si au un impact mare asupra performantei acesteia.
Sursa:
IqAds
Studiul luarii deciziilor in marketing dintr-o perspectiva societala. Vezi Micromarketing.
Cuvinte cheie: decizie, marketing, studiu
Sursa:
IqAds
Model descriptiv, prevazut sa comunice, sa explice si sa prezica starile unui sistem sau proces real, in care exista o variabila dependenta si un numar relativ mic de variabile determinante independente. Vezi Model (model); Microanalytical Model (model microanalitic).
Sursa:
IqAds
Diviziune a unei piete in grupuri definite in sens larg, fiecare cu nevoile si dorintele specifice, care primeaza in comparatie cu segmentarea pe criterii mai bine definite. Vezi Market Segmentation; Microsegmentation.
Sursa:
IqAds
Organizatie de retailing care foloseste cataloage mai mult decat forta de vanzari pentru promovarea bunurilor catre consumatori; se mai numeste si Catalogue Retailer.
Sursa:
IqAds
Sistem de retailing in care clientii comanda marfa prin posta, de obicei pe baza unui catalog; bunurile sunt livrate la resedinta consumatorului.
Sursa:
IqAds
Distribuitori care folosesc cataloage pentru vanzare.
Cuvinte cheie: distribuitor, catalog, vanzare
Sursa:
IqAds
Metoda relativ ieftina de obtinere de date in studiul de cercetare de marketing; sondajele prin posta au o eroare minima de masurare, dar necesita destul de mult efort, iar rata de raspuns este in general mica.
Sursa:
IqAds
Actiune comerciala/campanie publicitara (de prospectare si vanzare) prin posta - primul suport, sub raport istoric, utilizat in marketing direct. Cumparatorii achizitioneaza prin posta un produs raspunzand unui mesaj publicitar media de prezentare si vanzare sau unei actiuni de publicitate directa (ce include un ansamblu de elemente scrise, respectiv: o scrisoare comerciala personalizata, un suport promotional vizual - pliant, brosura, catalog - un bon de comanda si un plic timbrat pentru raspuns). Este folosit pe larg si de publicatiile de presa pentru incheierea de abonamente - sub forma unor oferte promotionale (cu reducere de pret). Video-mailing: tehnica constand in conceptia, productia si expedierea (prin posta) a unui material/mesaj promotional utilizand drept suport o caseta video sau DVD-Rom, in scopul prezentarii spre vizionare a unei marci (tehnica folosita pentru autoturisme, mobilier, oferte imobiliare s.a.). V. vanzare prin posta, VPC. Actiune de tiparire si expediere automata de scrisori comerciale personalizate (fr. - ciblage nominatif), folosind un fisier al clientelei.
Sursa:
IqAds
Activitate de marketing intentionata sa mentina nivelul de vanzari curente la un nivel competitiv inalt
Sursa:
IqAds
Vezi mai multe cuvinte..
Suntem prezenti si pe:



Inscrie firma noua Vrei ca si firma ta sa apara pe www.bizzpedia.ro ?
Inscrie firma ta aici. Inscrie firma


Top firme:

Cel mai recent adaugate firme




sus