Ultimele discutii
Calendar stiri

Detalii despre de firme din Romania (active si inactive) pana acum in enciclopedia Bizzpedia



Ai nevoie de o cautare mai amanuntita ? Foloseste Cautare avansata

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Anuleaza filtrul

"J" - Dictionar BIZZPEDIA

Ilustratie muzicala publicitara, melodie cu sonoritati atragatoare, scurta si usor de retinut, difuzata ca parte integranta a unui video-clip publicitar TV, unui film publicitar de cinema sau unui spot publicitar radio. Acest "siretlic" auditiv, usor memorizabil, transpune intr-o forma muzicala numele marcii, sloganul, o promisiune sau un beneficiu oferit de marca etc. Tema muzicala: creatie muzicala compusa in mod special (sau celebra), avand un continut muzical original, mult mai bogat decat un jingle, pe care marca cauta sa si-o insuseasca in cadrul strategiei sale de comunicare, in scopul valorizarii durabile a personalitatii sale. V. spot publicitar, slogan publicitar, voiceover.
Sursa:
IqAds
Abreviere dupa Just-In-Time Inventory System.
Cuvinte cheie: abreviere
Sursa:
IqAds
In promovarea vanzarilor, competitie ludica al carei rezultat se datoreaza, in (mare) parte, hazardului. Contextul aplicarii: produse destinate copiilor si adolescentilor (un joc presupune, inainte de toate, amuzament!). Variante de organizare : - joc gratuit cu tragere la sorti - joc gratuit constand in efectuarea unei trageri la sorti a numerelor castigatoare (comunicate, de regula, prin telefon). Exemplu: numar de participare inscris pe 10 produse ale unei marci alimentare; premii (aparate electrocasnice, scutere, excursii) comunicate prin presa si apel telefonic; - joc interactiv - forma de joc care se bazeaza pe utilizarea mijloacelor telematice (creeaza interactivitate intre organizator si participanti). Exemplu: joc telefonic organizat de un nou post de radio - premii: 1 CD player si 10 CD-Rom in fiecare zi, timp de o saptamana; - joc de asociere (engl. - game) - joc gratuit, organizat pe principiul descoperirii unor probe vizuale, identice sau complementare (desene, imagini sau culori care trebuie asamblate, litere care formeaza un cuvant etc, care intra in posesia participantilor la cumpararea produsului purtator). Unul sau mai multe dintre aceste elemente se afla intr-o cantitate redusa, potrivit numarului de castigatori prestabilit (se acorda premii sub forma de bani, excursii, cadouri s.a., in mod direct sau prin tragere la sorti). Exemplu: Coca-Cola: "O vara incendiara !" - alcatuirea unei colectii formata din numele celor 16 tari participante la Euro 2000 - mesaj inscris in interiorul capacului; premiu: o excursie pentru 2 persoane in oricare dintre aceste tari; instant-win; winner per store; - joc-trafic - varianta de joc destinata sporirii traficului/circulatiei comerciale in cadrul unui punct de vanzare (fara a exista obligatia de cumparare). Magazinul este, de regula, si punctul de strangere a buletinelor de participare si de anuntare a castigatorilor. Obiectiv: descoperirea punctului de vanzare, cresterea frecventei de vizitare, incitare la zapping in favoarea marcii, comunicatie (cresterea vizibilitatii, crearea de interactivitate). Exemplu: buletine de joc puse la dispozitie la intrarea intrun supermarket; oferirea de premii in bonuri de cumparare.
Sursa:
IqAds
Situatie in care cererea unui produs creste si scade impreuna cu cererea pentru un produs cu care este folosit.
Cuvinte cheie: produs, cerere
Sursa:
IqAds
Metoda de reducere a riscurilor in care doua firme isi combina fortele de productie sau promoveaza impreuna un produs; metoda de penetrare a unei pieti straine in care firma colaboreaza cu o companie locala sub forma unui parteneriat, cu scopul producerii si promovarii produsului pe piata respectiva.
Sursa:
IqAds
Metoda de preambalare a produselor alimentare, constand in folosirea de tavite sau cosulete drept suport de sustinere si o pelicula/folie termocontractibila pentru anveloparea produselor. Suporturile pot fi simple, alveolare sau compartimentate, confectionate din carton, pasta de celuloza, material plastic etc.
Sursa:
IqAds
Etalon non-probabil folosit pentru a strange date primare intr-o cercetare de marketing; etalonul este ales dintre cei pe care cercetatorul ii considera potriviti subiectului. Vezi Probability Sample (etalon probabil); Non-Probability Sample (etalon non-probabil).
Sursa:
IqAds
Amestec de produse si de marci pe acelasi suport
Cuvinte cheie: produs, marca
Sursa:
IqAds
Ambalaj de prezentare comerciala, avand un format special/gigant, folosit la desfacerea unor produse de larg consum (detergenti, bere, vin etc).
Sursa:
IqAds
O unitate de spatiu publicitar ? de obicei intr-un ziar este de marimea unei pagini de revista ? care permite unui advertiser sa afiseze o reclama pregatita pentru un format de mai mic intr-o pagina mare.
Sursa:
IqAds
Vezi mai multe cuvinte..
Suntem prezenti si pe:



Inscrie firma noua Vrei ca si firma ta sa apara pe www.bizzpedia.ro ?
Inscrie firma ta aici. Inscrie firma


Top firme:

Cel mai recent adaugate firme




sus