Ultimele discutii
Calendar stiri

Detalii despre de firme din Romania (active si inactive) pana acum in enciclopedia Bizzpedia



Ai nevoie de o cautare mai amanuntita ? Foloseste Cautare avansata

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Anuleaza filtrul

"I" - Dictionar BIZZPEDIA

Centru comercial virtual. Un magazin virtual/online este, in fapt, un site comercial cu o extindere internationala, ce ofera numeroase oportunitati: de informatie (generala sau specifica), servicii, divertisment sau de afaceri (clientii pot consulta cataloage comerciale online, pot transmite comenzi prin e-mail, pot efectua plati prin sisteme de plata virtuala securizate ? de exemplu, Netcash, Net Cheque, Net Bill, DigiCash etc). Oferta interactiva include: - cataloage virtuale cu oferte comerciale ierarhizate pe categorii, pe vanzatori, alfabetic etc, produse electronice, imbracaminte, cosmetice, bijuterii, cadouri, alimente, cafea, bauturi etc, inclusiv demonstratii; - servicii profesionale (financiare, bancare, de asigurari, comerciale, de investitii, de personal, legislatie s.a.), consultanta de specialitate (inmarketing, management, business, traduceri etc), rezervari s.a.; - arta, educatie (cursuri la distanta), sanatate, arhitectura etc; - sport, divertisment, excursii, vacante, muzee, hobby, atractii, curiozitati, evenimente live; - food court, cybercafe; - jocuri interactive, muzica, foto, video, carti si publicatii online, CD-Rom, software, multimedia etc.
Sursa:
IqAds
Standardele Internationale de Contabilitate.
Sursa:
BankNews
Teorie care sugereaza ca datele agregate pot ascunde informatia necesara unei evaluari eficiente a unei situatii.
Cuvinte cheie: teorie, informatie, evaluare
Sursa:
IqAds
Activitati asociate cu marketingul desfasurat pentru o idee sau o cauza. Vezi Broadering Concept.
Cuvinte cheie: marketing
Sursa:
IqAds
Model folosit pentru studierea evaluarii consumatorilor si a produselor alternative; consumatorul compara brandurile cu ideile ipotetice de brand. Alte modele sunt modelul expectantei de valoare, modelul conjunctiv, modelul disjunctiv, modelul lexicografic si modelul determinantei.
Sursa:
IqAds
Ansamblu de caracteristici obiective/reale ce compun o marca. Identificarea/ cunoasterea rapida a unei marci necesita elaborarea cartei de identitate vizuala (incluzand nume de marca, logotip, simbol, culori s.a.). [ imagine de marca, care releva indeosebi atributele subiective pe care consumatorii si le-au format despre o marca].
Sursa:
IqAds
International Finance Corporation - companie subsidiara a Bancii Mondiale care acorda imprumuturi companiilor private.
Sursa:
BankNews
Doua parti ale pozitiilor importante ? copertile ? din reviste(vezi: Cover Position).
Cuvinte cheie: coperta, revista
Sursa:
IqAds
Pentru un avantaj competitiv, o companie va dori sa se diferentieze de imaginea concurentilor sai; imaginea sau personalitatea companiei este creata de logo, alte simboluri, de advertising, de atmosfera creata, de evenimente si de personalitati. Alte surse de diferentiere pentru obtinerea avantajului competitiv sunt diferentierea prin produse, diferentierea prin servicii si diferentierea prin personal.
Sursa:
IqAds
Plan de advertising menit sa schimbe imaginea brandului (nu sa o mentina in decursul timpului), care se bazeaza pe imagistica si simbolism (mai mult decat pe furnizarea de informatie) pentru a-si atinge obiectivele. Vezi Image-Oriented Maintenance Strategy; Information-Oriented Change Strategy; Information-Oriented Maintenance Strategy.
Sursa:
IqAds
Vezi mai multe cuvinte..
Suntem prezenti si pe:



Inscrie firma noua Vrei ca si firma ta sa apara pe www.bizzpedia.ro ?
Inscrie firma ta aici. Inscrie firma


Top firme:

Cel mai recent adaugate firme




sus