Ultimele discutii
Calendar stiri

Detalii despre de firme din Romania (active si inactive) pana acum in enciclopedia Bizzpedia



Ai nevoie de o cautare mai amanuntita ? Foloseste Cautare avansata

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Anuleaza filtrul

"H" - Dictionar BIZZPEDIA

Luare de decizie sau rezolvarea unei probleme de catre consumator care necesita un efort minimal de cautare si evaluare a alternativelor inaintea achizitionarii. Se mai numeste si Automatic Response Behaviour, Routine Response Behaviour and Routinised Problem Solving. Vezi Extensive Problem Solving; Limited Problem Solving.
Cuvinte cheie: decizie, consumator, achizitie
Sursa:
IqAds
Metoda de reproducere alb-negru a unei fotografii sau a unei ilustratii, prin reprezentarea unor umbre diferite si a unor nuante diferite de griuri formate din puncte albe si negre.
Cuvinte cheie: metoda, reproducere
Sursa:
IqAds
Actiune prin care imaginea unui produs se reflecta/se transfera asupra altui produs. In gestionarea unei game de produse, tehnica haloului consta in : - comercializarea unui model de prestigiu, avand performante inalte (produs-fanion/de prestigiu), a carui imagine favorabila va fi transmisa si celorlalte modele ale liniei si intregii game; - folosirea unei marci-umbrela; noul produs va fi propulsat prin notorietatea de care se bucura pe piata acest nume de marca. In unele situatii, efectul de halo poate induce conotatii negative; spre exemplu, un produs cu performante sau o calitate necorespunzatoare poate afecta imaginea intregii game si chiar a firmei.
Sursa:
IqAds
Transferul calitatilor unui produs dintr-o anumita linie apartinand unei companii catre un alt produs; atribuirea sau asocierea calitatilor unui produs altor produse din aceeasi categorie.
Cuvinte cheie: produs, companie, calitate
Sursa:
IqAds
O expresie folosita pentru a descrie initiatorii procesului de cumparare/experimentalistii care influenteaza alte publicuri.
Cuvinte cheie: cumparare, public, halo
Sursa:
IqAds
Model grafic folosit pentru a vizualiza, pe un sistem de axe, pozitionarea pe piata a diferitilor competitori (marci concurente) sau a caracteristicilor diferitelor marci de produse. In acest fel sunt puse in evidenta structura pietei, gradul de diferentiere, atuurile si punctele slabe, nivelul comparativ al preturilor, beneficiile reale pe care produsele le pot aduce consumatorilor etc. Cu cat distanta pe harta dintre doua marci este mai mica, cu atat acestea sunt mai competitive, una in raport cu cealalta. Pozitiile neocupate indica posibile oportunitati ale pietei.
Sursa:
IqAds
Orice titlu constituind suportul unei creante sau al unui drept de proprietate care poate fi negociat pe piata.
Sursa:
BankNews
Decizie deliberata de reducere a cheltuielilor de orice fel pentru un anumit produs (de obicei in stadiul de declin al ciclului sau de viata), cu scopul de a maximiza profitul, chiar daca acesta actiune are ca rezultat colateral pierderea unor segmente de piata. Vezi Hold Strategy.
Sursa:
IqAds
Termen folosit in afaceri pentru a descrie procesul de "vanare" clandestina a staff-ului unei companii.
Cuvinte cheie: afacere, proces, companie
Sursa:
IqAds
Situatie competitiva caracteristica circumstantelor oligopolistice, in care a doua sau a treia companie decide sa atace liderul.
Sursa:
IqAds
Vezi mai multe cuvinte..
Suntem prezenti si pe:



Inscrie firma noua Vrei ca si firma ta sa apara pe www.bizzpedia.ro ?
Inscrie firma ta aici. Inscrie firma


Top firme:

Cel mai recent adaugate firme




sus