Ultimele discutii
Calendar stiri

Detalii despre de firme din Romania (active si inactive) pana acum in enciclopedia Bizzpedia



Ai nevoie de o cautare mai amanuntita ? Foloseste Cautare avansata

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Anuleaza filtrul

"G" - Dictionar BIZZPEDIA

Gaj

Obiect mobiliar care apartine unui debitor si care este depus de acesta in mainile creditorului sau pentru a garanta plata datoriei.
Sursa:
BankNews
Ansamblu comercial situat in zone cu trafic comercial intens (in centrul oraselor, aeroporturi, gari), care regrupeaza puncte de vanzare de dimensiuni mici si care comercializeaza diferite genuri de produse (preponderent nealimentare).
Sursa:
IqAds
Tehnica de testare psihologica in care conductivitatea electrica a pielii e masurata pentru a verifica nivelul de constientizare al unei reclame. Vezi Galvanometer (galvanometru).
Sursa:
IqAds
Instrument stiintific folosit in cercetarea de marketing pentru a masura reactia unui subiect in studiul unei reclame; instrumentul masoara transpiratia din timpul vizionarii unei reclame. Vezi Galvanic Skin Response.
Sursa:
IqAds
Ansamblu omogen de produse, destinat satisfacerii aceleiasi nevoi generice. Cand o firma realizeaza un numar mare de produse, le regrupeaza in clase (familii) de produse, fiecare reprezentand o gama distincta (spre exemplu, produse lactate, preparate din carne, produse de panificatie s.a). Numarul si diferentierea gamelor de produse reflecta gradul de diversificare. Structura gamei trebuie sa fie echilibrata - trebuie sa includa produse repartizate armonios, in diferite faze ale ciclului de viata comerciala a marcii. Fiecare gama se compune dintr-un numar variabil de linii de produse apropiate (spre exemplu, lapte de consum, cascaval, inghetata), alcatuite, la randul lor, din unul sau mai multe articole individuale, dezvoltate pornind de la un produs de baza, foarte atractiv (produs de apel) sau de inalta tehnologie (produs-fanion/de prestigiu). Si acestea pot avea mai multe variante sau modele (diferite ambalaje, forme, dimensiuni, greutati, sistem de culori, design etc). O gama are patru coordonate dimensionale: largime (numarul de linii), lungime (numarul de articole ale tuturor liniilor), profunzime (numarul de modele ale fiecarui articol al unei linii, insumate), omogenitate (gradul de asociere a diferitelor linii de produse - produsele firmei pot fi distribuite prin intermediul acelorasi canale de distributie, satisfac aceleasi nevoi sau nevoi diferite etc).
Sursa:
IqAds
Persoana fizica sau juridica ce garanteaza cu veniturile sau cu averea sa obligatiile unui debitor fata de un creditor
Sursa:
Conta.ro
Bun imobiliar sau mobiliar care este ipotecat sau gajat in favoarea unui creditor ca asigurare a indeplinirii obligatiilor de plata de catre debitor; poate fi si un angajament de plata al unei persoane ca va plati datoriile unei alteia incapabile sa le onoreze.
Sursa:
BankNews
Depozit valoric pus la dispozitie autoritatii contractante de catre ofertantul caruia i s-a atribuit contractul de achizitie publica.
Sursa:
BankNews
O macheta de presa care se impatureste. Acorda unui advertiser cel putin 2 pagini succesive din acelasi spatiu publicitar. De obicei este atasta la coperta a II-a. Poate fi, de asemenea, un leaf impaturit care se desface intr-un print.
Sursa:
IqAds
Oameni din organizatie care pot controla fluxul informatiei adresate membrilor din centrul de cumparare. Vezi Buying Centre (centru de cumparare).
Sursa:
IqAds
Vezi mai multe cuvinte..
Suntem prezenti si pe:



Inscrie firma noua Vrei ca si firma ta sa apara pe www.bizzpedia.ro ?
Inscrie firma ta aici. Inscrie firma


Top firme:

Cel mai recent adaugate firme




sus